Erasmus+ projektas “From a dreamer to a leader”

 

 

Kiek abejonių ir svarstymų buvo prieš ryžtantis, esant dabartinei Covid-19 situacijai, rengti virtualias mokymosi veiklas!? O be reikalo! Džiaugiamės, kad mūsų gimnazijos bendruomenei pavyko sėkmingai sudalyvauti jose kovo 22-30 dienomis, įgyti naujų kompetencijų, įgyvendinant Erasmus+ KA2 strateginių partnerysčių projekto  “From a dreamer to a leader“ ( KA229 2018-1-PL01-KA229-050600_4 Cooperation for innovation and the exchange of good practices) tikslus. Drauge dalyvavo moksleiviai bei mokytojai iš Lenkijos, Italijos, Bulgarijos ir Portugalijos mokyklų.

Manau geriausiai veiklų sėkmę atspindi moksleivių atsiliepimai:

Pirmąją dieną buvome maloniai sutikti, dalyvavome virtualioje ekskursijoje po mokyklą. Kad pralaužtume ledus, žaidėme komandos formavimo žaidimus, kurių metu galėjome geriau pažinti projekte dalyvaujančius kitų šalių mokinius. Taip pat vaizdo įrašuose stebėjome gražiausius Bulgarijos vaizdus, tradicinę kultūrą  bei tradicinius patiekalus. Kalbėjomės, žaidėme ir diskutavome. Net ir virtualiai sugebėjome sukurti tvyrantį draugystės ryšio tiltą tarp valstybių. Greta Jakubauskaitė, IVA

Antrąją virtualaus mobilumo dieną daug sužinojau apie Bulgarijos sostinę – Sofiją, supratau

iš kur kilo sostinės pavadinimas ir kuo ji svarbi. Pamačiau daug nuostabių vietų Bulgarijoje,

įspūdingiausios man pasirodė Botanikos sodas bei Boyana krioklys. Nemažai išgirdau ir apie

Bulgariškas tradicijas ir šventes: kai kurios panašios į lietuviškas, tačiau švenčiamos visai kitaip.

Evelina Kondratovič IIIa

Jaučiuosi be galo dėkinga, kad esu šio projekto dalis! Nomeda Četkauskaitė IVa

Trečiąją dieną daug sužinojome tokia tema kaip “Sveiki skaitmeniniai įgūdžiai”. Dirbome komandomis,rinkome medžiagą internete šia tema bei kurėme savo internetinę svetainę. Mes daug sužinojome  apie save, nes atlikome apklausą ir jos rezultatai mus nemaloniai nustebino. Mes suradom mūsų bendrą problemą ir kartu bandėm ją išspręsti. Dėka šios dienos užsiėmimų, sužinojome kaip pagerinti savo įpročius ir sumažinti laiko praleidimą prie kompiuterių ir telefonų. Andrius Kločiok IIIa

Ketvirtą dieną daug naudingo sužinojau apie motyvaciją. Po bulgarų moksleivių pristatymo dalyvavome darbe grupėse, kur kartu su kitų šalių mokiniais ruošėme pristatymus apie skirtingas motyvacijos rūšis. Iš pradžių man buvo nejauku kalbėti su kitais, nepažįstamais žmonėmis, tačiau apsipratęs jaučiausi geriau. Šios dienos patirtis man yra labai naudinga, nes per karantiną nieko nebesinori, nėra jokios motyvacijos nei mokytis, nei tobulėt, tad stengsiuos susikaupti ir panaudoti šiandien sužinotus patarimus. Mantas Kvedaravičius 8a

Šią visą nuostabią savaitę man labai patiko viskas. Per šias dienas aš susiradau draugų, praturtinau savo žinių bagažą ir patobulinau savo anglų kalbos žinias. Arnas Šalaševičius 8a

Šiandien įvykusio penkto susitikimo metu dar labiau susipažinome su antreprenerystės ir verslumo sąvokomis.Taip pat išnagrinėjome aspektus, kurie padėtų įkurti startuolį ir sėkmingai vystyti savo verslą. Diskutuodami su kitais moksleiviais suvokėme, kad laikas yra vienas iš pagrindinių dalykų, norint būti pirmaujančiam versle. Tai padėjo kiekvienam iš mūsų suvokti, kad finansavimas ir gera įdėja ne visada yra būtini antrepreneriui. Elmira Saramanova IVb

Mes visą laiką bendravome, galėjau patobulinti savo anglų kalbą ir tiesiog linksmai praleisti laiką. Giedrius Laurukėnas 8a

Šiandien vykusio šeštojo virtualaus mobilumo programos susitikimo tema buvo „Kaip aktyvuoti

lyderystę mokyklose“. Mes išgirdome apie lyderystės ugdymo svarbą mokyklose. Aptarėme tokias temas: kokiais būdais aktyvuoti lyderystę mokyklose, lyderių profesiniai bei asmeniniai sugebėjimai ir glaustai aptarėme, koks žmogus yra skaitomas lyderiu. Po šio pristatymo dirbome grupėmis, kūrėme internetinius puslapius, naudojome  (padlet,wakelet, MindMap, canva) aptartas temas įprasminti. Taip pat žiūrėjome „TED talk“ video įrašus ir pasidalinome savo mąstymu apie lyderystę ir koks būtent žmogus yra lyderis, ką jam vertėtų ugdyti. Galiausiai, visos grupės pristatė savo darbus. Vaidilė Ivanauskaitė, IIIa

Užsiėmimai buvo labai idomūs ir linksmi, nes galėjome visi įsitraukti į veiklas. Gerda Ščepkauskaitė IVb

Paskutiniame susitikime turėjome galimybę dalyvauti įdomiuose ir įtraukiančiose veiklose. Susitikimą pradėjome nuo suktų mįslių įminimo, tada Bulgarijos moksleiviai pristatė populiarų žaidimą „True/false“, o po to sekė įdomi užduotis, kurią sudarė klausimai ir keturi atsakymų pasirinkimai. Taip pat vienas iš žaidimų leido labiau susipažinti su bulgarų kalba ir pabandyti ištarti bulgariškus žodžius. Susitikimą baigėme pristatymu apie įžymiausias ir gražiausias Bulgarijos vietas. Ši diena buvo be galo įdomi ir naudinga. Sužinojau ne tik daugiau apie Bulgariją, bet ir apie pasaulio įdomiausius faktus,

kuriuos turėtų žinoti kiekvienas. Mari Dominyka Sadovskytė IIIa

 

Projekto koordinatorė anglų kalbos mokytoja metodininkė Dalia Tarosaitė